dinsdag 27 mei 2008

Blind faith



Heb je even helemaal genoeg van ding 1 t/m 23 ga dan lezen....
Ben Elton heeft een geweldig boek geschreven: Blind faith. Het gaat over de maatschappij in de volgende eeuw als Londen door de opwarming van de aarde een eilandenrijk geworden is. Iedereen is verplicht blogs bij te houden, geen enkele privacy meer. Alles compleet onder controle, zelfstandig denken onmogelijk. Een fantastiche update van 1984. En nog grappig ook!
Laat de computer even met rust en geniet!
En kun je het niet laten hier en hier kun je meer vinden oven Ben Elton

3 opmerkingen:

Gerard Bierens zei

Bij zo'n berichtje hoort natuurlijk een linkje naar de auteur.

Unknown zei

Ha Gerard,
oeps helemaal gelijk heb je natuurlijk, maar ik had er echt helemaal genoeg van even....

Gerard Bierens zei

Hoi Petryh,
snap ik, even afstand nemen van het toetsenbord is een goede gewoonte. Ik was alleen zelf gaan zoeken naar Ben Elton en was onder de indruk van zijn carriere (the Young Ones waren mijn helden vroeger). Vandaar dat ik even reageerde met een linkje.

Het boek ga ik lezen trouwens!