donderdag 22 mei 2008

23 widget's in Afrika

(Over ding 11 & 12 en allerlei anderen, belangrijkere, dingen)

23 dingen uitvoeren is lang zo moeilijk niet als vervolgens in het weblog verslag doen van je ervaringen.

Ik heb nogal wat zitten experimenteren de laatste paar dagen, geen probleem al loop je soms tegen rare dingen aan.
Helemaal blij dat ik het (de?) cataloguswidget van Bieblies "gepikt" had, lukt het wel deze op het blog te krijgen maar valt er een stukje weg...@$#&%$@
Daarna bij Del.icio.us een mogelijkheid gezien om de tagwolk op m'n blog te plaatsen en dat lukt wel heel gemakkelijk.
(N.b. weet iemand waarom er 3 ...tjes in de naam van delicious zitten?)

Er valt heel wat te leren via 23 dingen en het meeste is nog "keileuk" ook! Maar jezelf in the picture te zetten met al die nieuwe dingen is lastig. Tot nu toe heb ik dan ook vooral laten zien dat ik iets begrepen had en niet zozeer verslag hierover gedaan.

Vanaf nu zal ik mijn leven beteren en wel hierom dat: Gisteravond zat ik thuis wat te rommelen op de computer en kwam puur toevallig op de site van Stichting Turiani. Kan gebeuren zul je misschien denken maar deze stichting is opgericht door mijn zwager mijn eigen man zit in het bestuur! en ik wist niet eens dat ze een blog hebben. Dat is toch te gek, het zit blijkbaar in de familie om niet te veel tam-tam te maken. Vandaar dat ik nu voor dit ziekenhuis in het binnenland van Tanzania reclame maak. Ze verdienen het.

1 opmerking:

marlies zei

Hi Petryh, ik zou zeggen vooral veel tamtam maken voor een ziekenhuis in Tanzania, al dan niet met een widget (of blidget)!

De BMB-zoekboxwidget zou je passend kunnen maken door 'm kleiner te maken... Maar wellicht moeten we het logo gewoon erboven ipv ernaast plaatsen.

Enne... bloggen over je 23dingen-ontdekkingen heeft als voordeel dat je deze ervaringen kunt 'delen'; anderen kunnen er hun voordeel mee doen maar zij kunnen ook hun tips en tricks doorgeven die daarmee ook weer voor iedereen beschikbaar zijn...